vrijdag 7 september 2012

Batiste droogshampoo


Droog shampoo, de meeste mensen gebruiken het omdat hun haar snel vet word. Hier heb ik zelf (gelukkig) totaal geen last van. Ik was mijn haar 2x per week, soms zelfs 1x en zelfs dan is mijn haar niet vet. I'm so blessed! Maar toch kocht ik droogshampoo. Waarom? Om mijn haar een lekker luchtje te geven. Misschien een rare reden, maar omdat ik mijn haar elke dag stijl gaat het soms nogal muf ruiken, of verbrand. Daarom gebruik ik dit product, omdat het dan lekker fris gaat ruiken. Ook gebruik ik de glossing spray van mijn vorige blogpost, om mijn haar lekker te laten ruiken.


Iedereen weet eigenlijk wel hoe droogshampoo werkt tegenwoordig, het is opeens super populair geworden. En ik begrijp waarom, het werkt ook gewoon. Helaas kan ik dit product niet echt "testen" voor jullie omdat ik geen vet haar heb. Als jij wel snel vet haar hebt dan raad ik je eerst aan dit artikel te lezen van Beautylab, en als je niet weet hoe je droogshampoo moet gebruiken, dan kan je dit filmpje kijken van Beautygloss.



De droogshampoo die ik heb gekocht is een on the go size, wat ik zelf onhandig vind. Ik neem droogshampoo niet mee, ik gebruik het alleen als ik thuis ben, eenmalig. Ik heb dit kleine flesje gekocht op de webshop Boozyshop, voor €2,99.

Gebruik jij zelf droogshampoo, en waarvoor?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind droogshampoo altijd heel erg fijn! :D Zo een mini vind ik persoonlijk juist fijn. Alhoewel ik het wel begrijp dat je die zelf niet zo prettig vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik gebruik het gewoon thuis, en ik hou van grote verpakkingen haha. Bedankt voor je comment! :)

      Verwijderen