zaterdag 1 september 2012

Personal Update #4

Omdat mijn laatste Personal Update zo deprimerend (voor mij, iniedergeval) was, nu een paar leuke updates!

Relatie: 
Op dit moment ben ik nog steeds single, maar ik voel me wel VELE MALEN beter. En het heeft ook allemaal geen haast, ik begin met een nieuw opleiding en heb het dan waarschijnlijk toch erg druk. Voor degene die mij volgen op Twitter, ik heb wel getweet dat ik weer aan het daten was, maar dat is uiteindelijk ook niks geworden. Life goes on!

School:
Ik ben 28 en 30 Augustus een middag naar school geweest om spullen op te halen en mijn klas te ontmoeten. Er zijn twee klassen ingedeeld van de 45(+/-) mensen die aangenomen waren, en ik weet maar van 1 meisje dat ze ook bij mij in de klas zit. Ze noemden namelijk gewoon de namen op, en ik weet niet welke naam bij welk meisje hoort. Ook staat mijn rooster niet op internet, er werd mij verteld dat ze het Vrijdag online zouden zetten, maar dat was een dikke leugen. Natuurlijk werkt er ook niemand dit weekend dus ik heb geen idee wanneer mijn rooster online gezet word. Lekker handig als ik Maandag al naar school moet.. Verder heb ik er wel heel erg veel zin in. En ik word echt super vrolijk als ik al mijn spulletjes zie! Ik maak nog wel een blogpost van alle spullen die ik heb gekregen en de spullen die ik heb moeten kopen voor mijn opleiding :)

Werk:
De afgelopen vakantie heb ik 3 tot 4 dagen per week gewerkt bij de Xenos (ja ja, nog steeds!) en het was super leuk! Zoals ik in mijn vorige Update al vertelde hoor ik in November meer over mijn toekomt bij dit bedrijf.

Persoonlijk:
Eigenlijk heb ik verder niet echt iets persoonlijks te zeggen.. Behalve dat het afvallen de goede kant op gaat! Het gaat erg langzaam, maar dat komt omdat ik ERG veel vocht te kort kwam en dat moet ik er nu allemaal weer bij drinken. En ERG veel kan je lezen als = 10 liter vocht tekort. Ik was dus letterlijk uitgedroogd. Zelf merkte ik hier niks alleen niks van xD Maar over dit moet ik eigenlijk nog steeds een blogpost schrijven.. dus dat komt nog!

Hoe gaat het met jou? :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten