zondag 2 september 2012

My week in Instagram #9

De week is alweer voorbij, morgen heb ik mijn aller eerste schooldag van het jaar! Spannend! Hier zijn de foto's die ik de afgelopen week heb gemaakt!



Afgelopen dinsdag moest ik een middag naar school, om mijn klasgenoten weer te zien en een beetje te kletsen met zijn allen. Het was leuk maar een beetje saai, er was niet echt veel gepland helaas.


Ik had GTA IV geleend van mijn beste vriend Gido, en nadat ik hem had geïnstalleerd (dat duurde echt ongelofelijk lang) kwam ik er achter dat onze computer toch niet goed genoeg is voor dit soort spellen. En daar ben ik best verdrietig om :(


Ik probeerde weer een nieuwe smaak Arizona: Blueberry White Tea. Erg lekker!


Did my nails, maar ik vond het uiteindelijk toch niet heel erg mooi..


Just a photo


Vond mijn make-up op deze dag best mooi :D


Ik had weer eens spulletjes gekocht bij Boozyshop, en dit keer allemaal haarproducten! Mijn haar kon wel weer eens wat liefde gebruiken..


Ik ging vrijdag met mijn moeder shoppen, en toen gingen we eventjes langs de V&D om bij La Place een gezonde smoothie en een iets minder gezonde snack eten :D


My new boots! Beter foto's in dit artikel.


Vandaag ging ik met mijn twee beste vrienden Gido en Wilma koekjes bakken! En ze zijn verdomd lekker geworden :D Het was een super leuke middag!

Volg me op Instagram: Inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten