dinsdag 18 september 2012

Shamballa Armband


Is het jou ook opgevallen dat heel veel mensen zo'n armband hebben? Of het nou neppe zijn of echte officiele Shamballa armbanden: Iedereen heeft ze, of wilt ze. I'm guilty! Toen ik deze armband voorbij zag komen op BeautyLab.nl wist ik het: deze armband moet ik hebben!

Een Shamballa armband heeft een spirituele betekenis, dat is hetgene wat mij overhaalde om deze iets te dure armband te kopen. Als je precies wilt weten wat het inhoud, kan je dat op BeautyLab teruglezen. Het komt erop neer dat als je deze armband draagt, je positief gaat denken. Nu ben ik zelf niet zo spiritueel opgevoed of bijgelovig, maar ik vond het idee achter deze armband wel iets hebben.


Er zijn veel verschillende soorten Shamballa armbanden, ik kocht de "Shamballa Armband Zwart Strass" voor €15,- op Shamballaarmband.com. Persoonlijk vind ik dit echt een hele mooie armband, en ik draag hem ook dagelijks. Ik heb voor zwart gekozen omdat het dan overal bij past.


€15,- is veel voor een armband, maar tegen deze beauty kon ik geen nee zeggen. En ik ben er super blij mee! Ik denk niet echt dat ik positiever ben gaan denken, maar hij herinnert me er wel aan dat ik erop moet letten.

Iets voor jou? Kijk dan op Shamballaarmband.com, ze hebben vele kleuren en designs!

Dit is geen gesponsorde post, alles wat ik zeg is mijn eigen mening, ik ben niet betaald door Shamballaarmband.com en ik heb ook geen contact gehad met het bedrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten