dinsdag 11 september 2012

Mijn agenda & notitieboekjes!


Vandaag ga ik het met jullie hebben over mijn agenda voor dit schooljaar, en 4 notitie boekjes die ik heb gekocht bij de HEMA & V&D. Nu ik ben begonnen met een nieuwe opleiding, wil ik graag alles op orde hebben zodat ik zeker weet dat ik deze opleiding kan halen in 2 jaar. Daarom moet ik veel notities maken tijdens de theorie lessen en veel verslagen typen. Ook moet ik huiswerk bijhouden en zorgen dat ik afspraken niet vergeet, lees snel verder om te weten wat ik heb gekocht!


Dit is mijn agenda, een simpele witte met roze details. Voorheen kocht ik altijd de mooiste agenda die ik kon vinden, maar die gebruikte ik na 2 weken al niet meer. Voor €5,99 kocht ik deze agenda bij de Bruna.


En dit zijn dan de notitieboekjes die ik heb gekocht. De 1e, 3e en 4e heb ik bij de HEMA gekocht. De 2e komt bij de V&D vandaan. De 1e heeft een mooi patroontje en kostte €3,00. Het 2e boekje van de V&D was €3,50. Dan het bruine boekje, gekocht voor €3,00. Het vierde en laatste boekje was €2,95 en heeft een kaft van stof. De boekjes zijn A5 formaat en zelf vind ik ze erg handig.


Om maar even een voorbeeld te geven van wat voor huiswerk ik heb. V.l.n.r huiswerk voor: Natuurwetenschappen, anatomie & theorie gezichtsverzorging (we hebben het nu over de HAM code). Het stoffen boekje gebruik ik op dit moment nog voor niks, maar ik ben van plan deze te gebruiken voor de theorieles manicure :)

Wat voor opleiding doe jij?

4 opmerkingen:

  1. Leuke boekjes! Erg handig. Bevalt je nieuwe opleiding een beetje? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tot nu toe vind ik alles erg leuk! Zelfs de vakken waar ik veel huiswerk voor moet maken, haha. Bedankt voor je comment <3

      Verwijderen
  2. Haha graag gedaan! Ik "volg" je al een tijdje, maar had nog geen eigen account aangemaakt dus bij deze kan ik je ook volgen met bloglovin en vaker comments posten! haha:D

    En huiswerk, wat is dat? haha. Maar mooi dat je alles leuk vind je moet natuurlijk niet met tegenzin naar school gaan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee inderdaad, school hoort ook wel een beetje leuk te zijn! Leuk dat je nu ook een account hebt <3

      Verwijderen