donderdag 20 september 2012

Shoplog: The Body Shop!


Vorige week ging ik even de stad in in Dordrecht omdat ik voor controle naar de Pearle moest (ja, er zit ook een Pearle in Gorinchem, maar het personeel daar mag ik niet :D) en toen ging ik natuurlijk eventjes kijken bij The Body Shop. Ik nam een paar afgeprijsde producten mee én ik kocht een klanten kaart. Me is a happy girl.


Ik was opzoek naar een nieuwe showergel voor in de ochtend. Iets wat lekker fris ruikt en waar je gewoon wakker van word. Toen vond ik deze twee. Helaas worden ze niet meer verkocht als full size (huil, huil) maar nu nog tijdelijk wel als mini. Ik snap het wel, de winter komt eraan en mensen willen nu naar kaneel ruiken inplaats van naar fruit. BEHALVE IK. Maar oké, ik ben toch blij met deze mini's. Ik heb Wild Cherry en Papaya gekocht, en ze ruiken zo lekker. Ik kan het gewoon niet beschrijven, als je in de buurt ben van een Body Shop, ruik dan gewoon even :D De Papaya shower gel was €2,50 en de Wild Cherry €1,50.


Toen vond ik een mini peppermint foot spray. Iets wat ik al heel lang wilde proberen, maar ik vond het toch wel een beetje prijzig. Deze heb ik meegenomen voor €1,50 en I'm in love. Mijn voeten ruiken zo lekker als ik dit opgespoten heb, en het branderige gevoel na een lange dag lopen verdwijnt na een paar minuten. Hemels!


En dan een dagcrème. Dit is ook een mini van de Seaweed collection. Ik heb al eerder hun cleansing milk en toner gebruikt, en deze lijn is echt perfect voor mijn vette huid. Helaas deed ik er niet zo lang mee en dat vond ik toch zonde van mijn geld. Deze dagcrème kocht ik voor €2,50 en er zit 15ML in. Je doet er wel heel erg lang mee, a little goes a long way! Ik denk dat ik toch maar weer ga kijken naar de rest van deze lijn :)

De klantenpassen zijn nu €5,- inplaats van €10,- dus ik zou maar opschieten!

Heb jij veel producten van The Body Shop, en wat is jouw favoriet?

3 opmerkingen:

  1. Helaas heb ik al ooit een klantenkaart gekocht voor 10 euro! Shit! haha :D Leuke shoplog :)

    www.LynSelStyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mini's zijn super handig!

    BeantwoordenVerwijderen