zondag 9 september 2012

My week in Instagram #10

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat de weken zo snel gaan, maar elke keer als ik een My week in Instagram in elkaar zet word ik elke keer weer geconfronteerd met het feit dat ik weinig blog. Geloof me, ik wil meer bloggen. Maar ik heb net een week school overleefd en er was echt veel te doen en te verwerken. Het spijt me als ik niet genoeg blog, maar ik zal proberen anders meer te vertellen over school en dingen die ik heb geleerd :)



Nou, maandag was het dus zover: ik ging mijn koffer inpakken voor de volgende dag. Op dinsdag heb ik namelijk praktijkles manicure. Het leek me leuk om een filmpje op te nemen waarin ik laat zien wat ik op praktijklesdagen (mond vol!) meeneem, laat maar weten of jullie dat iets lijkt!


Healthy lunch, Atkins dieet afbakbroodjes met light jam!


Ja ja, daar ging ik dan. Met mijn trolly en normale tas op naar de bus richting station Gorinchem, vanaf daar met de trein naar Dordrecht, om daar vervolgens weer de bus naar mijn school te pakken. Wat een gedoe met zo'n groot ding!


Bij school hoort huiswerk, dus ik ging mijn moeder nagels lakken op de officiĆ«le manier. In de les moet ik dit doen met rode nagellak, maar mijn moeder houdt meer van naturel nagels, dus die stap sloeg ik even over.


Zondag word denk ik vanaf nu mijn huiswerk dag (helaas!).. Ik had nieuwe notitieboekjes gekocht zodat ik elke verschillende theorie les (ik heb er 4) een ander boekje kon meenemen. Natuurlijk moest ik mijn eerder gemaakte notities hierin overschrijven, dus dat heb ik gedaan :D


En we hebben vandaag ge-BBqnoeit, zoals mijn vader het altijd noemt. We hebben zelf geen barbecue, dus daarom gebruikten we een wegwerp BBQ van de Xenos en eentje van de Jumbo :)

Volg mij op Instagram: inyoungism

1 opmerking:

  1. Je bent getagd!
    http://smilingbeauties.blogspot.nl/2012/09/tag-liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen