maandag 24 september 2012

NYX Blotting Sheets

Vandaag ga ik jullie meer vertellen over een geweldig product. Een geweldig product wat ik nog nooit eerder heb gebruikt, maar sinds de eerste keer opslag verliefd werd. Lees snel verder als je wilt weten wat ik vind van Blotting Paper!



Ik val gelijk met de deur in huis. Dit zijn foto's van mijn eerste gebruik. Mijn allereerste blotting paper experience :D Het is heel simpel, pak een velletje (niet die bruine, maar een witte) en plaats het op de plekken waar je huid vettig is geworden. Niet vegen, gewoon even lichtjes druk geven. Eraf halen en blij zijn. Want dit, is een geweldig product.


Als je me niet gelooft, kijk dan eventjes naar deze foto, uitvergroot. Zie je dat stukje naast mijn ringvinger? Dat is vettigheid van mijn huid, gelijk opgenomen in het papiertje. Is dat niet cool? Ik was echt heel erg verbaasd.


En hier zie je duidelijk het verschil, mijn neus glimt niet meer. Dit product had ik 10 jaar eerder moeten hebben.. Oké 5 jaar geleden, toen was mijn neus echt ontzettend vet. Als ik er niks aan deed lagen er gewoon druppeltjes op mijn neus (klinkt vies, het spijt me.)

Deze Matte Blotting Paper van NYX bevat 50 velletjes, zit in een handige verpakking zodat je hem overal mee naartoe kan nemen. Verkrijgbaar bij Boozyshop en heeft nog andere varianten: Blemish Control, Tea Tree en Green Tea. De Matte Blotting Paper is €3,50 en echt een aanrader!

Gebruik jij blotting paper, of heb je andere tips voor mensen met een vette huid?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten