woensdag 10 oktober 2012

Nieuwe Schoenen!

Ik heb nieuwe schoenen gekocht! En natuurlijk ben ik daar super blij mee, maar wat nog leuker is is dat ALLES bij de Bristol 25% korting heeft. Daarom hoefde ik niet te kiezen uit 2 paar leuke schoenen, ik nam ze gewoon allebei mee!


Dit zijn de laarsjes die ik heb gekocht, eentje met glitter aan de achterkant en eentje van suède met een sleehak.


Deze laarsjes met sleehak zijn tot nu toe mijn favoriet. Lekker hoog en passen overal bij. De normale prijs was €39,99.


En dan deze met glitter, je ziet ze echt óveral. Deze vond ik zelf erg leuk en ik zocht nog leuke laarsjes met een twist, dus besloot ik ze mee te nemen. De normale prijs was ook €39,99.

Samen met de 25% kortingsactie bespaarde ik 20 euro! Super goede deal toch?

Hoeveel paar schoenen heb jij?

ps: Ik verkoop 2 paar schoenen via Marktplaats. Mocht je interesse hebben in Converse All Stars of Zwarte pumps in de maat 42, kijk dan eventjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten