vrijdag 4 mei 2012

Bestelling Cosmeticahuis met MUS & CND!


Een tijdje geleden las ik een berichtje op Twitter dat de CND nagellakjes afgeprijsd waren op hetCosmeticaHuis.nl, en ik MOEST gewoon een lakje kopen. Normaal zijn CND lakjes namenlijk rond de €10,- en nu €3,86 (!!!) Ik besloot 2 lakjes te kopen en 3 lakjes van Make-Up Studio, lees verder om te kijken wat voor lakjes ik gescoord heb én een NOTD met één van de lakjes.


Laten we beginnen met CND. Ik ben niet echt een fan van dit merk, eerder had ik een roze kleur gekocht waar ik niet mee kon werken, maar ik besloot het nog een keer te proberen. Ik kocht een witte kleur genaamd "Brilliant White #502" en "Amythyst Sparkle #564". Die tweede is een effect wat je over een andere kleur aanbrengt, zodat het een ander "effect" krijgt. Wederom ben ik niet impressed door CND, ik vind de lakjes raar aanbrengen. Het witte lakje had meer dan 3 lagen nodig om te dekken, en dit vind ik persoonlijk teveel. De effect nagellak vind ik wel lekker werken, maar dat komt misschien omdat het over een ander lakje heengaat. Binnenkort laat ik een NOTD zien met deze twee kleurtjes :)


Dan gaan we naar de nieuwe collectie van Make-Up Studio, ze hebben echt ongelofelijk gave kleurtjes. Er was een actie op HCH dat je een topcoat gratis kreeg bij aankoop van 2 nagellakjes. Ik kocht dus een topcoat, een koraal kleur M94 en een super mooie paarse M61. De lakjes brengen prachtig aan, hebben maar 1 tot 2 laagjes nodig om perfect te dekken en ze blijven lang zitten. Ook de topcoat werkt goed, ik begin Make-Up Studio steeds beter te vinden. De lakjes zijn te koop voor €12,90.


En hier dan kleur nummer M94, een prachtige kleur op de nagels. Ik ben verder niet echt fan van zulke kleuren, ik draag liever paars of bruin, maar het is een goede afwisseling, zeker nu het weer wat vrolijker word. Ik raad de nagellakjes van Make-Up Studio echt aan!

PS; I LOVE THIS PACKAGING!

Heb jij al lakjes van CND of MUS in je stash?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten