donderdag 10 mei 2012

"Once a Week" Routine


Het leek me wel leuk om jullie te laten zien wat mijn "Once a Week" routine is. Dit is een once a week routine omdat het een diepgaande reiniging is die te heftig is als je het elke dag zou doen. Lees snel verder als je wilt weten welke producten ik elke dag gebruik :)


Ik begin met reinigingsmelk en tonic, om alle make-up van mijn gezicht af te halen zodat alles wat ik hierna ga gebruiken, ook echt goed kan werken. Ik gebruik reinigingsmelk van de Etos en tonic van Nivea, maar ik vind ze niet echt speciaal verder.


Daarna spray ik mijn gezicht met Dermalogica's Clean Start All over Clear en daarna maak ik mijn gezicht schoon met Dr. van der Hoog Clean Skin Face Wash. Deze Face Wash mag elke dag gebruikt worden maar ik hou daar niet zo van, het werkt wel goed tegen mijn onzuiverheden. Daarna gebruik ik L'oréal's Perfect Clean Reinigingscrème, ik vind het niet echt bijzonder spul maar ik had het vorig jaar in Duitsland gekocht op vakantie voor een paar euro, en het is zonde om weg te gooien.


Dan scrub ik mijn gezicht met Freeman Facial Scrub Raspberry die ik gekocht heb op Boozyshop.nl en daarna met Garnier Pre Active Exfobrusher.



Dan maak ik alles af met een lekker maskertje, ik had dit peel-off maskertje nog in mijn la liggen maar ik hou totaal niet vna peel-off maskertjes, ik zal dit maskertje dan ook nooit meer kopen. Dit merk vind ik wel heel erg goed, trouwens.

Als ik dit 's avonds doe eindig ik met een nachtcrème en als ik het in de middag doe, dan doe ik eigenlijk niks meer op.

Wat is jouw Once a Week routine?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten