woensdag 30 mei 2012

Songs on Replay Mei 2012

Het is weer tijd voor een nieuwe Songs on Replay, en deze keer kunnen jullie 5 liedjes beluisteren waar ik in de maand Mei helemaal gek van was!


Laten we beginnen met Infinite en het nummer The Chaser. Dit is een van de beste nummers die ik in 5 jaar heb gehoord, daar ben ik sterk van overtuigd. Sowieso vind ik dat Infinite goede k-pop nummers maakt waar je nooit genoeg van kan krijgen. De clip is ook zeer interresant en alle jongens zien er weer geweldig uit. Luister snel naar het nummer en laat me weten wat je ervan vind :)



B1A4. Ik HOU van B1A4. Niet alleen zijn de jongens TE PERFECT, hun muziek vind ik gewoon geweldig. Er is geen 1 nummer van B1A4 wat ik niet leuk vind. En daar hou ik nou van als het om k-pop gaat. Never dissapoint your fans. Luister naar het nummer Baby Goodnight met een leuk cowboy sfeertje hierboven!



BTOB met het nummer Irresistible Lips. Allereerst de clip. In Korea worden er veel dingen gebanned, wat inhoud dat het niet op TV mag komen omdat het te seksueel of te geweldadig is. In NL word dit probleem opgelost door zulke MV's 's avonds uit te zenden, maar in Korea zijn ze gewoon verboden. Nu moet ik zeggen dat deze MV net tegen het randje aanzit.. Aangezien er 2 kus scene's inzitten. Allemaal heel onschuldig, maar als ze net iets teveel hadden gezoend was ik bang dat het gebanned zou worden. Gelukkig bestaat Youtube nog! Het nummer vind ik geweldig, BTOB is een nieuwe boyband en ik ben blij verrast elke keer als ik hun nummers luister.



Van zulke nummers moet je houden. Ulala Session met Beautiful Night. Ik vind het nummer persoonlijk geweldig, maar ik ken zat mensen die het 3x niks vinden. Het is gewoon een leuke twist in vergelijking met andere k-pop nummers.



En dan Teen Top. Nog een band waar ik nooit genoeg van kan krijgen. Teen Top verbaasd ons altijd met nieuwe concepten, zo hadden ze een keer allemaal felle kleuren in hun haar en vind ik hun kapsels nu ook nog wel uitdagend. Ik ken dit nummer pas sinds vanmiddag, maar omdat ik zoveel van TT hou weet ik ZEKER dat dit mijn favoriete nummer word van Mei :)


Heb jij ooit weleens gehoord van K-pop? Wat vind je van de nummers die ik heb uitgekozen? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten