maandag 14 mei 2012

Rituals Eau d'Orange body mist


Vandaag een korte blogpost. Ik heb namenlijk al een paar maanden deze bodymist van Rituals in mijn bezit. Ik ben een grote fan van Rituals en vooral de Sunrise producten, die ruiken naar zoete sinaasappel en ceder. Toen ik dit luchtje tegenkwam voor €15,90 MOEST ik het hebben.



De verpakking vind ik zelf er mooi, het staat heel mooi op mijn make-up tafel. Het ruikt heel erg naar sinaasappel, en ceder kende ik verder niet maar je ruikt ook wel een andere geur. Dit product werkt het beste als je hebt gedouched met Sunrise doucheschuim, dan blijft de geur namenlijk langer zitten. Wil je dat het nóg langer blijft zitten? Dan kan je na het douchen met Sunrise nog Touch of Heaven body crème aanbrengen en daarna Eau d'Orange aanbrengen. Helaas is mijn Sunrise doucheschuim op, maar ik ben zeker van plan het weer te kopen en de hele dag naar zoete sinaasappel te ruiken.

Eau d'Orange kun je kopen op de website van Rituals  en in de winkels.

Wat is jouw favoriete product van Rituals?

1 opmerking: