zondag 6 mei 2012

Dermalogica Clean Start All over Clear + YFR op HCH!


Ik koop eigenlijk elke maand wel minstens 2x iets bij Het Cosmetica Huis en dus ook ongeveer een maand geleden. Ik ging eens kijken bij het merk Dermalogica, wat bekend staat om GEWELDIGE producten als het gaat om verzorging en verbetering van de huid. Helaas verdien ik nu niet genoeg geld om de wat duurdere producten te kopen, maar de lijn Clean Start sprak mij ook heel erg aan, ook aan de prijzige kant maar voor mij is het betaalbaar! Na alle producten te bekijken besloot ik All over Clear te kopen, ik gebruik het nu 2x per dag voor een maand lang. Wil jij weten wat ik van dit product vind, lees dan verder!


























Laten we het hebben over de verpakking. AMAZING! Zo simpel, vrolijke kleurtjes. Geweldig. De hele lijn van Clean Start is trouwens zo simpel en met 2 verschillende kleuren. Er staat ook gewoon heel erg simpel op wat je moet doen, daar hou ik van. Waar is het product voor gemaakt? Het volgende stukje tekst heb ik van de site van Het Cosmetica Huis.

"Een verfrissende spray die het glimmen van de huid zal verminderen en nieuwe puistjes voorkomt.
* Sesamzaad vermindert talg en glans
* Citroengras werkt verkwikkend
* Kliswortel Extract hydrateert en kalmeert de huid"


Ik heb een normale/gecombineerde huis met een vette T-Zone. Dat betekend dat mijn neus, kin en voorhoofd vettig worden. Voornamenlijk mijn neus. Daardoor gaat het ook heel erg glimmen als ik makeup op heb. Daarom besloot ik dit product te kopen, en het werkt! Wat me niet verbaasde, maar het werkt!
Ik breng het 's ochtends aan op een gereinigd gezicht, daarna breng ik mijn make-up aan en 's avonds doe ik hetzelfde, als ik mijn make-up eraf heb gehaald. Het zorgt ervoor dat mijn huid minder vettig word en dus glimt het minder.


























Het gedeelte dat het "nieuwe puistjes voorkomt" klopt gedeeltelijk. Ik weet niet of dit door mijn huid komt of door het product. Maar ik krijg nogsteeds puistjes, voornamenlijk rond mijn neus. Daarom raad ik aan om niet alleen dit product te gebruiken, maar in combinatie met bijvoorbeeld de Scrub. Ik ben zelf zeker van plan om de hele lijn te kopen, maar dan moet ik wachten tot mijn salaris weer binnen is, want allemaal in 1x kopen gaat me helaas niet lukken.

Ik kocht de All over Clear spray van Dermalogica voor €17,90 excl. verzendkosten bij Het Cosmetica Huis
























Nu wat ander nieuws. Sinds vandaag staat mijn blog op HetCosmeticaHuis.nl! Ik kreeg een berichtje van Saskia Spee (eigenaresse HCH) dat ze het erop had gezet. Super gaaf toch? Verder wil ik wel vermelden dat ik alles wat ik heb gekocht bij HCH met mijn eigen verdiende geld heb betaald :) Ik ben er echt heel erg blij mee, mijn dag kan niet meer stuk!

Ben jij bekend met Dermalogica?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten