woensdag 23 mei 2012

Wishlist H&M + C&A


Nu het zulk ontzettend lekker weer word in Nederland, is het tijd om wat meer zomer kleding te kopen. Want op dit moment heb ik eigenlijk maar 2 shirtjes die ik kan dragen als het zulk warm weer is. En dat schiet niet echt op. Ik heb twee shirtjes gevonden van C&A op Wehkamp maar wilde ze toch liever in de winkel passen, dus aangezien wij in Gorinchem geen C&A (en ook geen H&M) hebben, moet ik ze dus even op mijn wishlist zetten.

De twee shirtjes die je links bovenin ziet zijn van de C&A, het paarse shirtje is bedekt met panterprint en is een beetje see-through. Hij kost €15,- en ik ben echt benieuwd of het me staat. Het is een shirtje van de XL Clockhouse lijn en is dus verkrijgbaar in verschillende grotere maten. Het tweede shirtje heeft allemaal verschillende kleurtjes en persoonlijk vind ik hem erg mooi. Hij kost €25,- en is van de XL Yessica collectie.


Andere shirtjes en jurkjes die ik erg mooi vond zijn van de H&M. Het eerste plaatje is een jurkje met een mooi ombre effect. Ik vraag me af of het me staat, maar het is wel een super mooi jurkje voor in de zomer. Daarnaast is een apart shirtje, hij is kort aan de voorkant en lang aan de achterkant, dat geeft een grappig effect aan het topje. Ook zit er een ombre effect in aan de onderkant. Het volgende artikel wat ik mooi vond was ook een topje met een leuk printje erop. Zeker leuk om onder een colbert te dragen, als het toch iets frisser is. En het laatste artikel is een lange jurk, perfect voor op het strand op vakantie. Ik vraag me alleen af of het mooi staat en of ik niet te kort ben. Ookal ben ik 1,75 lang, het jurkje lijkt nóg langer. Alle bovenstaande artikelen kosten €19,95 behalve het topje met het printje erop.


Op dit moment draag ik alleen maar mijn nieuwe Vans schoenen en die zijn soms toch een beetje warm. Daarom wil ik graag gaan kijken of deze schoenen iets voor mij zijn. Helaas heb ik maat 42 en H&M maakt geen schoenen in die maat. Bovenstaande schoenen zijn in maat 41 en ik hoop dat ik ze dus alsnog pas. De sandalen zijn €19,95 en de suède schoenen €39,95.

Zoals ik al zei heeft Gorinchem geen C&A of H&M, dus moet ik naar Dordrecht om te shoppen. Gelukkig zit ik daar op school en is het dus niet zo'n groot probleem. Ik denk dat ik Vrijdag maar eventjes langs ga, en hopelijk kan ik iets meenemen!

Heb jij al een zomer wishlist gemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten