dinsdag 8 mei 2012

Volg mij op Bloglovin!



Hallo iedereen! Vandaag een ander soort blogpost, namelijk over Bloglovin. Misschien was het je al opgevallen dat ik een widget op mijn blog heb staan van Bloglovin. Zelf vind ik het een erg handige site, die mij elke dag verteld wie er een nieuwe blogpost heeft geplaatst. Zoals je bij het plaatje hierboven kan zien heb ik nog maar 18 followers, en met jullie hulp kan het veel meer worden! Daarom zou ik het heel erg fijn vinden als je op die widget klikt (ik heb hem uitvergroot, zoals je kan zien bij het 2e pijltje).




Dan krijg je dit scherm te zien, natuurlijk moet je dan klikken op YES!


Dan moet je je gegevens invullen. Bloglovin is gratis, verstuurd geen e-mails naar jouw opgegeven email adres en valt je dus verder niet lastig. Zelfs als je Bloglovin niet wilt gebruiken, is het voor mij erg handig, want ik kom dan hoger in de "charts" en kunnen mensen mijn blog makkelijker vinden online.

Ook kondig ik ALTIJD een nieuwe blogpost aan op mijn twitter account, dus daar kan je me ook nog volgen als je wilt. Het zou mij heel erg helpen als je me zou volgen op Bloglovin, dus bij deze: Bedankt!

2 opmerkingen:

  1. Heeey meis
    zullen we elkaar volgen? Ik volg je via bloglovin:)! Xx

    BeantwoordenVerwijderen