woensdag 2 mei 2012

NKOTBSB 01/05/12


Gisteren ging ik samen met mijn moeder en mijn zus naar Ahoy in Rotterdam. Waarom? Waarschijnlijk weet je dit nu al als je hebt opgelet, ik ging namenlijk naar THE BACKSTREETBOYS!! WOOAAHHAHAHA *fan girl mode*. Ze zijn op dit moment aan het touren met de band New Kids on the Block. Ik kende ze niet, ze zijn wel goed maar persoonlijk heb ik toch liever BSB. Daarom heb ik ook geen foto's van NKOTB. Als je wilt weten hoe ik het heb gevonden lees dan verder :D


Het voorprogramma was A Friend in London, en wat moet ik zeggen? Wat een geweldige band! Echt leuke spontane jongens ook, geweldig. Ik volg ze nu ook op twitter en ze reageren ook gewoon op mijn tweets, hartstikke leuk!


Ja daar kwamen ze dan hoor, de stoere mannen. Ik ben al sinds mijn geboorte fan van de Backstreetboys en ken dan ook ALLE nummers uit mijn hoofd. En toen ik ze dan eindelijk zag was het wel heel erg vet! Ik heb ook sommige stukjes gefilmd maar die hou ik liever gewoon voor mezelf, ik kan wel zeggen dat het intro SUPER GAAF was. Duurde wel een beetje lang maar het was geweldig. Het hele concert was geweldig xD


Mijn favo Backstreet Boys zijn A.J Mclean en Nick Carter. Daarom zijn de meeste foto's ook van hun :)
Ik vond wel dat A.J's stem HEEL erg veranderd was, het klonk ook gewoon niet meer hetzelfde qua zang. En bij heel veel liedjes deden ze niet alle OEH's en AH's mee, dat was ook wel jammer.

Wat Brian en A.J aanhebben is heel erg mooi. Brian had een roze jasje met bijpassende roze schoenen aan, stond hem heel erg goed!


Natuurlijk kunnen sexy mannenpakjes (als ik het zo mag noemen) niet ontbreken.


Ja, toen pakte Nick een gitaar en kwam er veel stoom. Daardoor kon ik echt prachtige foto's schieten, ben er heel erg blij mee. Hij speelde nog goed ook!


En hij is ook goed in lucht-gitaar spelen, zoals je hier ziet!


Om het af te sluiten, een foto van Nick die BIJNA in mijn lens kijkt. Maar dan ook echt BIJNA! Brian heeft overigens wel naar ons gezwaaid, ik weet het zeker :D Ik vond het concert echt HEEL erg leuk en ze deden ook leuke dingen zoals 4 vrouwen het podium ophalen enzo, helaas had ik zitplaatsen dus had ik niet echt contact met ze. Ik vond het ook wel jammer dat ze sommige oude klassiekers in een nieuw jasje hadden gestoken, aangezien ik wel hou van die oude vibe. Ondanks dat geef ik dit concert een 10! Echt geweldig!

Alle foto's zijn door mij gemaakt en mogen niet overgenomen worden zonder toestemming.
Was jij er ook? Zie jij jezelf misschien op sommige foto's?

5 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's!
    Ik ben ook heen geweest 1 mei, alleen zijn al mijn foto's mislukt...
    Dus nu zoek ik iemand die foto's heeft gemaakt en die ik dan (eventueel tegen vergoeding) zou kunnen overnemen.
    Misschien kun je mij helpen aan een paar foto's?

    Groeten Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joyce, zou je een mailtje kunnen sturen naar yourfavoriteredhead "at" hotmail.com met wat voor foto's je precies zoekt, misschien kan ik je dan helpen. Dankjewel voor je comment :)

      Verwijderen
  2. Hoi!

    ik ben een van de meiden die die avond bij Howie op het podium stond :) en op je eerste foto zie je mij niet (net achter Howie) maar wel mn vriendinnen! heb je nog meer foto's?
    En...geweldige blog!!!!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen