zaterdag 12 mei 2012

Facefront Artistic Pigment + FOTD


Zoals jullie een tijdje geleden hier konden lezen stond mijn blog op de website van Het Cosmetica Huis. Geweldig nieuws natuurlijk, en ik kreeg ook nog gratis make-up opgestuurd! A beauty bloggers big dream! Dit is niet de eerste keer dat ik make-up opgestuurd kreeg, de Compact Neutralizer van Make-Up Studio kreeg ik ook toegestuurd. Hoe dan ook, ik ben super blij met wat ik ontvangen heb dat ik besloot het te reviewen. Ik ben niet gevraagd om hier iets over te vertellen, maar ik vind het zo leuk dat ik gewoon mijn mond niet dicht kan houden, lees snel verder als je meer wilt weten over de Artistic Pigments!


Ik kreeg 4 kleuren toegestuurd, Xenon Zephyr, Circus Circuit, Aqua Marina en Bitter Bark. Allemaal prachtige kleuren, maar wel loose eyeshadows. WAT NU? Ik heb nog nooit loose eyeshadows gehad, en was altijd super bang dat ik het dan liet vallen dat alles op de grond lag. En ik had gelijk, BIJNA liet ik Circus Circuit op de grond vallen, terwijl het deksel eraf was. Gelukkig kwam alles nog goed, en is er maar een klein beetje loose powder verloren gegaan. Ik kreeg een Trial Sample, dat wil zeggen dat als je deze pigments wilt kopen, er dan meer in de verpakking zit. Op Het Cosmetica Huis kan je deze pigments kopen voor €8,- en dan krijg je 5gr. Op de samples die ik heb gekregen staat niet hoeveel erin zit, helaas.


Dit zijn de kleuren, links zonder flits, en rechts met. Ze zijn goed gepigmenteerd, blenden goed en brengen goed aan. Ik ben blij verrast met deze pigments.


En om te laten zien hoe mooi deze kleurtjes zijn besloot ik een ooglook te maken. Ik heb alle 4 de kleuren gebruikt. Circus Circuit op mijn gehele ooglid, Bitter Bark in de crease, Aqua Marina onder mijn ogen en Xenon Zyphyr bij mijn inner corner, helaas zie je van Xenon Zyphyr niet veel terug.


Ik wil Saskia Spee heel erg bedanken voor het opsturen van deze producten, en het feit dat ik op haar website mag staan. YFR is nog zó jong en toch gebeuren er geweldige dingen. Ik ben hier heel erg blij mee.

Wil jij YFR helpen om bekender te worden, lees dan even deze blogpost. Bedankt voor je hulp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten