woensdag 16 mei 2012

Shoplog 11/05/12


Hallo iedereen, als je me volgt op Twitter of instagram (@inyoungism) heb je vast al wel gezien wat ik geshopt hebt vorige week Vrijdag. Uiteraard schrijf ik er gewoon een blogpost over (: Ik was wezen shoppen met mijn lieve vriendinnetje en mede-blogster Amy in Rotterdam en daar kocht ik een aantal spulletjes, en dat wil ik graag delen met jullie!



Pronkstuk van de dag, mijn nieuwe Vans! Ik ben gek op Vans, ik heb 3 jaar geleden in Duitsland mijn 1e paar Vans gekocht en die draag ik nogsteeds.. elke dag.. Terwijl ze helemaal versleten zijn en mijn voeten kapot maken. Niet goed dus. Dus besloot ik maar eens te kijken voor nieuwe. Ik kocht deze gorgeous paarse Vans en ben er super blij mee. Ik moet ze alleen nog wel goed uitlopen (inlopen, hoe dat dan ook mag heten) omdat ik best brede voeten heb. Ik kocht deze schoenen voor €59,99 bij Pro 0031.



En toen kwamen we bij de H&M, ik had deze prachtige ketting al op internet gezien en toen ik hem zag hangen MOEST ik hem gewoon kopen. Het zijn twee kettingen die je los of samen kan dragen en ik kocht ze voor €5,95


Bij de Sixx kocht ik dit ongelofelijk mooie telefoonhoesje, volgens mij voor €4,95. Er valt niet echt veel over te vertellen, super cute design!


En wederom bij de Sixx kocht ik deze brillenkoker. Ik heb al heel erg lang een nieuwe nodig, en toen ik deze tegenkwam riep hij gewoon mijn naam. Het is zó cute en ook zo lekker groot, dat alles er perfect inpast, heel erg handig voor op vakantie!


En WÈÈR bij de Sixx kocht ik een portemonnee, en wat voor een?! Wow wat een beauty. Deze was afgeprijsd voor €8 en ik nam hem snel mee! Hij is lekker groot, er past meer in dan bij de portemonnee die ik hiervoor gebruikte. I'm happy!


En dan nu het tragische nieuws. Ik zag deze mooi armbandjes ook op de website van de H&M, en toen ik ze zag in de winkel vond ik ze nog mooier. Ik kocht ze, probeerde ze om te krijgen, maar faalde. Helaas. Ik weet dat mijn polsen iets dikker zijn dan de gemiddelde vrouw, maar dat ik ze niet om zou krijgen was een shock. Ik liet ze aan mijn zus zien (die een normaal postuur heeft) en ook zij kreeg ze met moeite om. (Goed voor mijn ego, haha) Maar ben ik de enige die dit raar vind? Hoe moet je dit in godesnaam verkopen als zelfs iemand met een normaal postuur (lees= de helft van de vrouwen) dit niet om kan krijgen. Waar slaat dit op? Ook wel een beetje jammer dat ze niet denken aan de vrouwen die iets gezet zijn, want ik wilde deze armbanden echt hebben. Ze kosten €6,95 en da's toch zonde als je ze niet om kan doen, toch H&M?

Hebben jullie weleens geshopt in Rotterdam, zo ja; Wat is jouw favoriete winkel om naartoe te gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten